donderdag 13 februari 2014

Geen schade aan dijken na beving

LOPPERSUM - Dijken en coupures (onderbrekiing in waterkering) in de provincie Groningen hebben geen schade opgelopen als gevolg van de aardbeving bij Leermens. Dat blijkt uit extra inspecties die de waterschappen Noorderzijlvest en Hunze en Aa’s donderdag uit voorzorg hebben gehouden.



via http://ift.tt/1gaMrpX