Groningen
vrijdag 7 februari 2014
Duo naar ziekenhuis na botsing Grijpskerk
GRIJPSKERK - Twee personen zijn vrijdagochtend naar het Martini Ziekenhuis in Groningen gebracht na een aanrijding in Grijpskerk.
via
http://ift.tt/1nZBAml
‹
›
Homepage
Internetversie tonen