vrijdag 7 februari 2014

Duo naar ziekenhuis na botsing Grijpskerk

GRIJPSKERK - Twee personen zijn vrijdagochtend naar het Martini Ziekenhuis in Groningen gebracht na een aanrijding in Grijpskerk.



via http://ift.tt/1nZBAml