Groningen
zondag 16 februari 2014
Dronken stel slaat, bijt en beledigt man
GRONINGEN - Een dronken man (40) en vrouw (30) hebben in de nacht van zaterdag op zondag in Groningen een 45-jarige man geslagen, gebeten, beledigd en met zijn hoofd in het zand geduwd.
via
http://ift.tt/1gpzwQV
‹
›
Homepage
Internetversie tonen