donderdag 13 februari 2014

Driehonderd schademeldingen voor NAM

LOPPERSUM - De NAM heeft sinds de aardbeving donderdagochtend bij Leermens zo’n 300 meldingen binnengekregen van mensen die schade hebben aan hun woning. De meeste mensen maken melding van scheuren in muren en kapotte tegels, aldus de NAM.



via http://ift.tt/1mdPEtU