donderdag 6 februari 2014

Compensatie voor gedupeerden

Inwoners van acht gemeenten in Noordoost-Groningen die hun huis als gevolg van de aardbevingen voor minder geld hebben verkocht, kunnen vanaf donderdag bij de NAM een verzoek tot compensatie indienen. Dat meldde de NAM donderdag.









via http://goo.gl/9r4rkJ