Oud-minister Ben Bot van Buitenlandse Zaken heeft de provincie Groningen geholpen bij het binnenhalen van 1,2 miljard euro aan compensatie voor de omstreden gaswinning. Afgelopen najaar sprak de CDA'er uitvoerig met belanghebbenden, onder wie directeuren van Shell Nederland en de Nederlandse Aardolie Maatschappij (NAM).
via http://goo.gl/BEnfnI