Groningen
maandag 17 februari 2014
Auto welkom bij Euroborg
GRONINGEN - Automobilisten krijgen ruim baan bij de Euroborg. Bij wijze van proef gaat De Omloop buiten het stadion op 1 maart een jaar open voor de auto.
via
http://ift.tt/O05Gc2
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Mobiele versie tonen