woensdag 5 februari 2014

150 huishoudens zonder water in Pekela

OUDE PEKELA - In Oude Pekela zitten 150 huishoudens sinds vanmiddag zonder water. De oorzaak is een waterleidingbreuk op de kruising van de Thorbeckelaan en de Schaepmanlaan waardoor het water tussen de tegels door omhoog kwam. Het waterleidingbedrijf Groningen werkt aan de reparatie. Daarvoor moest de leiding worden afgesloten waardoor de waterdruk in de buurt is weggevallen. De oorzaak van de breuk is nog onduidelijk.



via http://ift.tt/1eq03yD