dinsdag 7 januari 2014

Zuidhorn: zestig woningen erbij in 2013

ZUIDHORN - Burgemeester Bert Swart toonde zich maandagavond in zijn nieuwjaarstoespraak tevreden over de bescheiden woningbouw in 2013 in zijn gemeente Zuidhorn. Er verrezen in totaal zestig woningen. Het inwonertal steeg mede hierdoor met tachtig.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10811463.ece/Zuidhorn%3A-zestig-woningen-erbij-in-2013