dinsdag 21 januari 2014

Woedende Groningers eisen miljard van NAM

GRONINGEN - Ruim driehonderd Groningse huiseigenaren stappen vrijdag naar de rechter als de Nederlandse Aardolie Maatschappij (NAM) niet over de brug komt met geld. Tot groot ongenoegen van de eigenaren compenseert de gasexploitant waardedaling door aardbevingen louter bij verkoop van een woning.



via http://ift.tt/1dLkYvC