woensdag 8 januari 2014

Vrachtwagen verliest aanhanger op Blauwe Roos Winschoten

WINSCHOTEN - Een aanhanger van een vrachtwagen is op een van de rotondes van de Blauwe Roos in Winschoten losgeschoten. De aanhanger staat dwars op de rotonde. Het verkeer vanuit Winschoten naar de A7 staat daardoor vast. De politie probeert auto's bij de rotonde in de Beertsterweg zoveel mogelijk via Bovenburen om te leiden.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10815043.ece/Vrachtwagen-verliest-aanhanger-op-Blauwe-Roos-Winschoten