Groningen
maandag 20 januari 2014
Volgend jaar weer Freesonic in Groningen
GRONINGEN - Het is nu al duidelijk dat het nieuwe showcasefestival Freesonic volgend jaar wordt herhaald. Dat meldde de organisatie zondag na de eerste editie.
via
http://ift.tt/1dZ7JoC
‹
›
Homepage
Internetversie tonen