dinsdag 7 januari 2014

'Auto's verstoken 1,1 miljard euro extra brandstof'

GRONINGEN - Automobilisten in Nederland verstoken jaarlijks 1,1 miljard euro meer aan brandstof dan ze mogen verwachten. Op basis van testresultaten spiegelt de auto-industrie hen het verbruik van hun voertuigen te rooskleurig voor, stelt de stichting Natuur & Milieu.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10809693.ece/'Auto's-verstoken-1%2C1-miljard-euro-extra-brandstof'