GRONINGEN - "Wij geven de hoop niet op". Dat zei gedeputeerde Yvonne van Mastrigt woensdag tijdens het spoeddebat over de situatie rond Aldel. Zij ziet mogelijkheden om Aldel in wat voor vorm ook een toekomst te geven. "Maar dan wel op private grondslag. Er moeten investeerders zijn. De overheid kijkt vervolgens welke rol ze kan spelen."
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10815803.ece/Van-Mastrigt%3A-'Aldel-moet-een-kans-krijgen'
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10815803.ece/Van-Mastrigt%3A-'Aldel-moet-een-kans-krijgen'