Het Universitair Medisch Centrum Groningen (UMCG) wil dat 'Den Haag' snel actie onderneemt tegen de negatieve gevolgen van de aardgaswinning in Groningen. Dat zegt Jos Aartsen, voorzitter van de raad van bestuur van het ziekenhuis, woensdag.
via http://goo.gl/ZKgkWi