Bezoekers van de universiteitsbibliotheek zijn niet blij met de nieuwe, moderne werkplekken op de eerste verdieping van hun bibliotheek. Dit blijkt uit een enquête van studentenpartij SOG. De studenten willen hun ouderwetse bureaus terug en moeten. Volgens de SOG is slechts 13 procent van de respondenten blij met de verbouwing.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10811203.ece/Studenten-willen-ouderwetse-werkplekken
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10811203.ece/Studenten-willen-ouderwetse-werkplekken