GRONINGEN - Het Nederlands Stripmuseum verhuist in 2017 van de Westerhaven naar het Forum aan de Grote Markt. Beide organisaties hebben de verplaatsing gistermiddag bekend gemaakt. Het stripmuseum bestaat volgend jaar tien jaar.
via http://ift.tt/1mv7shL
via http://ift.tt/1mv7shL