vrijdag 17 januari 2014

'Kamp praat met gedupeerden'

Gedupeerden van de aardbevingen in de provincie Groningen zullen zaterdag in gesprek gaan met minister Henk Kamp van Economische Zaken. Het gaat om ongeveer 200 mensen. Het gesprek zal plaatsvinden in het provinciehuis in Groningen.













via http://goo.gl/YwgScD