vrijdag 17 januari 2014

Noodfonds Groningen

GroenLinks in de Tweede Kamer wil een noodfonds voor de 20 tot 25 gezinnen met zeer acute en schrijnende problemen als gevolg van de aardbevingen in Groningen. Iemand 'die boven de partijen staat' zou over dat fonds moeten beschikken.









via http://goo.gl/P7l5jc