dinsdag 7 januari 2014

Musselkanaal trapt verkiezingscampagne af

MUSSELKANAAL - De verkiezingscampagne in de gemeente Stadskanaal is dinsdagavond officieel begonnen. In 'De Gelegenheid' in Musselkanaal was de eerste verkiezingsavond, georganiseerd door Dorpsbelangen Musselkanaal. De fractievoorzitters van de acht deelnemende partijen presenteerden zich aan een bomvolle zaal onder het motto 'Is Musselkanaal in beeld?'



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10813233.ece/Musselkanaal-trapt-verkiezingscampagne-af