Vijf mensen die vrijdag bij het gemeentehuis in Loppersum buiten protesteerden tegen de gaswinning in de provincie Groningen, mogen naar binnen om met de minister te praten. Buiten staan in totaal enkele honderden mensen. De vijf werden uitgebreid gefouilleerd voordat ze naar binnen mochten.
via http://goo.gl/iykPSx