maandag 6 januari 2014

Martini Ziekenhuis boekt bescheiden winst

GRONINGEN - Het Martini Ziekenhuis Groningen heeft over het jaar 2013 een geschatte winst van 1 tot 3 miljoen euro geboekt. De echte jaarcijfers komen pas eind mei beschikbaar. Het is een forse daling ten opzichte van een jaar eerder, toen het Martini een recordwinst van 12,7 miljoen euro kon bijschrijven.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10808653.ece/Martini-Ziekenhuis-boekt-bescheiden-winst