zaterdag 18 januari 2014

Lokale partij Bedum eist 100 miljoen

BEDUM - Van de inwoners in Noord-Groningen die regelmatig door aardbevingen worden getroffen, woont ruwweg 10 procent in de gemeente Bedum. Nu 'Den Haag' de aanvraag van de provincie Groningen om ruim 1 miljard euro als compensatie voor het aardbevingsleed heeft gehonoreerd, kan en moet Bedum aanspraak maken op 10 procent van dit bedrag. Dat komt neer op ruim 100 miljoen euro, is de rekensom die Gemeentebelangen Bedum (GB) maakt in haar verkiezingsprogramma.



via http://ift.tt/1mlsgZ9