LEEK - De tiende editie van de Supercup Noord Nederland is zaterdagavond gewonnen door Leekster Eagles. Nadat de ploeg een week eerder de Open Friese Kampioenschappen op naam schreef, was het in Leek in de finale met 7-1 veel te sterk voor Marum.
via http://ift.tt/1boPQzN
via http://ift.tt/1boPQzN