maandag 6 januari 2014

Kompier pleit voor vier gemeenten

TER APEL - Oost-Groningen kan het beste in vier gemeenten worden heringedeeld. Zo wordt recht gedaan aan de historische identiteit van de regio en wordt de afstand tot de burgers niet te groot.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10808763.ece/Kompier-pleit-voor-vier-gemeenten