TER APEL - Oost-Groningen kan het beste in vier gemeenten worden heringedeeld. Zo wordt recht gedaan aan de historische identiteit van de regio en wordt de afstand tot de burgers niet te groot.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10808763.ece/Kompier-pleit-voor-vier-gemeenten
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10808763.ece/Kompier-pleit-voor-vier-gemeenten