zaterdag 18 januari 2014

Kamp legt aardgaswinning uit

Terwijl minister Henk Kamp van Economische Zaken zaterdag in gesprek gaat met gedupeerden van de aardbevingen in Groningen, gaan de protesten tegen de aardgaswinning door.









via http://goo.gl/9qWKVm