DEN HAAG - Minister Henk Kamp van Economische Zaken is het niet eens met kritiek dat het kabinet te weinig geld beschikbaar stelt voor het gaswinningsgebied in Groningen. "Er werd al gezegd dat het te weinig was voor ik had gezegd hoeveel het zou worden”, zei Kamp zondag in het tv-programma Buitenhof. Hij vindt het bedrag van 1,2 miljard voor 5 jaar "heel veel geld”.
via http://ift.tt/1f2dOQt
via http://ift.tt/1f2dOQt