Groningen
dinsdag 21 januari 2014
Inwoner Winschoten ademt rook in bij keukenbrand
WINSCHOTEN - Een bewoner van de St. Vitusholt in Winschoten is dinsdagmiddag naar het ziekenhuis vervoerd nadat hij rook had ingeademd bij een keukenbrandje.
via
http://ift.tt/1mzH5XZ
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Mobiele versie tonen