TEN BOER - De nieuwbouw van verpleeghuis Innersdijk in de Groninger wijk Beijum is andermaal vertraagd. Hierdoor blijven de bewoners langer in het tijdelijke onderkomen in Ten Boer. De nieuwbouw gaat waarschijnlijk wel dit jaar nog van start.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10814703.ece/Innersdijk-langer-in-Ten-Boer
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10814703.ece/Innersdijk-langer-in-Ten-Boer