Groningen
maandag 20 januari 2014
'Gaswinning in Groningen zet mensenrechten op het spel'
Door de voortdurende aardbevingen in Groningen staan de mensenrechten van de gedupeerden op het spel. Daarvoor waarschuwt het College voor de ...
via
http://goo.gl/e1meBs
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Mobiele versie tonen