zaterdag 18 januari 2014

Huizenbezitters Groningen vinden vergoeding onvoldoende

Zo'n driehonderd mensen die een huis bezitten in Groningen vinden de schadevergoeding van Minister Kamp niet voldoende. Ze overwegen naar de rechter te stappen.









via http://goo.gl/IB3uhz