dinsdag 21 januari 2014

Hackers bellen op kosten school

GRONINGEN - Hackers hebben kans gezien binnen te dringen in de telefooncentrale van het Werkman College in Groningen. Op kosten van de school is langdurig met het buitenland gebeld. Hoofd bedrijfsvoering Morten Nijenhuis bevestigt het incident dat zich op eerste kerstdag heeft afgespeeld. De gesprekken zouden vooral gevoerd zijn met Somalië. De school heeft aangifte gedaan van de inbraak in de centrale. De kosten die met de gesprekken zijn gemoeid bedragen om en nabij 13.000 euro. .



via http://ift.tt/1myeX7D