woensdag 8 januari 2014

Groningse Schoolvereniging begint met tweetalig onderwijs

GRONINGEN - Basisschool de Groningse Schoolvereniging mag beginnen met tweetalig onderwijs. Kinderen in de groepen 1en 2 krijgen vanaf volgend jaar 8 uur Engels in de week. Dat betekent dat ze naast Engelse les ook andere vakken in deze taal krijgen.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10814433.ece/Groningse-Schoolvereniging-begint-met-tweetalig-onderwijs