GRONINGEN - GroenLinks ziet een stijgende lijn als het om verkiezingen gaat. In Groningen gaan we daar een flinke schep bovenop doen op 19 maart, zegt Mattias Gijsbertsen, lijsttrekker van GroenLinks. Die partij startte de verkiezingscampagne vrijdagavond. GroenLinks kreeg bij de Tweede Kamer-verkiezingen vorig jaar een forse klap, maar krabbelde overeind bij gemeenteraadsverkiezingen in heringedeelde gemeenten.
via http://ift.tt/Lh3ryQ
via http://ift.tt/Lh3ryQ