zaterdag 18 januari 2014

'Compensatiepakket goed startpunt'

De Groningse commissaris van de Koning Max van den Berg benadrukte zaterdagochtend nogmaals dat het compensatiepakket van minister Henk Kamp van Economische Zaken een goed startpunt is voor de toekomst van Groningen. Hij verwacht dat de minister zich houdt aan zijn belofte dat hij Groningen voor langere tijd steunt. „En als het nodig is, dan laten we onze tanden weer zien”, zei hij.













via http://goo.gl/rKmHhB