woensdag 8 januari 2014

Geharrewar over viersterrenhotel bij Hoogkerk

GRONINGEN - Heeft de Drentse wethouder Hans de Graaf te vroeg uit de school geklapt of heeft hij het gelijk aan zijn zijde met een mededeling over de mogelijke bouw van een nieuw hotel bij het transferium Hoogkerk?



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10812843.ece/Geharrewar-over-viersterrenhotel-bij-Hoogkerk