maandag 20 januari 2014

GBB: te veel gas, te weinig geld

MIDDELSTUM - De Groninger Bodem Beweging (GBB) vindt het 'onbegrijpelijk' dat de gaskraan in Groningen niet verder dicht gaat en noemt de compensatie voor de regio 'volstrekt onvoldoende'. Dat laat de GBB in een formele reactie weten na lezing van de rapporten die ten grondslag liggen aan het gasbesluit van minister Henk Kamp.



via http://ift.tt/LwSEAJ