donderdag 9 januari 2014

Burgemeester Loppersum wil 'geen halve Meijer'

LOPPERSUM - Minister Wim Kamp moet met een flink pakket aan maatregelen komen om de regio Loppersum te compenseren voor de aardbevingsschade. Het rapport van de commissie-Meijer waarin wordt voorgesteld bijna 1 miljard euro vanuit Den Haag naar Noord-Groningen door te sluizen moet in zijn volle omvang worden uitgevoerd. "We hebben geen behoefte aan een halve Meijer", zei burgemeester Albert Rodenboog van Loppersum donderdagavond in zijn nieuwjaarstoespraak.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10820133.ece/Burgemeester-Loppersum-wil-'geen-halve-Meijer'