maandag 6 januari 2014

Brandweer rukt uit voor camperfik

GRONINGEN - De Groningse brandweer rukte maandag groot uit voor een brandende camper in Hoogkerk. Het voertuig stond op drie meter van een grote loods waarin volgens de brandweer vrachtwagens stonden. Deze zouden volgens de brandweer kunnen ontploffen.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10807943.ece/Brandweer-rukt-uit-voor-camperfik