VISVLIET - De gemeente Zuidhorn begint een proefproject waarbij dorpsbewoners van Visvliet zelf mogen bepalen wat zij willen met de huidige openbare verlichting in het dorp. Tijdens een informatieavond in 't Bartoleshûs wordt hierover op donderdagavond 16 januari uitleg gegeven. Wethouder Fred Stol spreekt van een voor Noord-Nederland uniek project: "We willen de openbare verlichting laten aansluiten bij de wensen van het dorp en de mogelijkheden van de gemeente." Het project is op touw gezet samen met provincie en Plaatselijk Belang Visvliet.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10818223.ece/Bewoners-Visvliet-krijgen-inspraak-in-verlichting
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10818223.ece/Bewoners-Visvliet-krijgen-inspraak-in-verlichting