STEDUM - Niet het miljard van het kabinet maar de veiligheid van de Groningers telt. En dat moeten ze in Den Haag nog eens goed in hun oren knopen. Dat is de boodschap van boze inwoners zaterdag bij een manifestatie van de Groninger Bodem Beweging (GBB) in Stedum.
via http://ift.tt/1fP8Hrw
via http://ift.tt/1fP8Hrw