zaterdag 18 januari 2014

'Extra banen bij NAM door gasbesluit'

Er zullen geen banen verdwijnen bij de NAM in Assen door het kabinetsbesluit over de gaswinning in Groningen. Volgens NAM-directeur Bart van de Leemput levert het besluit zelfs meer werkgelegenheid op.













via http://goo.gl/RKGWmK