Groningen
maandag 20 januari 2014
Auto brandt uit in Sappemeer
SAPPEMEER - Een auto die op de Begoniastraat in Sappemeer geparkeerd stond, is zondagnacht door brand verwoest.
via
http://ift.tt/Kpjvi5
Nieuwere post
Oudere post
Homepage