GRONINGEN - In het Martini Ziekenhuis Groningen komt een complete verpleegafdeling leeg te staan, nauwelijks zes jaar na de oplevering van het nieuwe gebouw. Het ziekenhuis ziet zich gedwongen zestig bedden en veertig fulltime banen af te stoten omdat patiƫnten steeds korter in het ziekenhuis liggen.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10808733.ece/Afdeling-Martini-Ziekenhuis-komt-leeg-te-staan
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10808733.ece/Afdeling-Martini-Ziekenhuis-komt-leeg-te-staan