maandag 20 januari 2014

Aduarders: Nieuwe dienstregeling Qbuzz verslechtering

ZUIDHORN/ADUARD - De nieuwe dienstregeling van Qbuzz die per 4 januari is ingevoerd, pakt slecht uit voor dorpsbewoners die zijn aangewezen op openbaar vervoer. Dat stelt de fractie van GroenLinks in de gemeenteraad van Zuidhorn. Niet alleen is een buslijn in de ochtend- en avondspits van en naar Groningen verdwenen. Ook de tijden zijn verslechterd. Door de week zitten de bussen richting Aduard en Oldehove als gevolg van deze maatregel overvol. Mensen die op koopavond moeten werken halen de bus in veel gevallen niet eens, zegt raadslid Alex Temmingh.



via http://ift.tt/KwJvr7