Burgemeester Eberhard van der Laan 'opent' zondag officieel het Veronicaschip aan de kade van het NDSM-terrein in Amsterdam-Noord. Het schip deed in de jaren 60 en 70 dienst als de zeezender Radio Veronica. Eerder lag het schip in Groningen, waar het is verbouwd.
via http://goo.gl/9Y528I