GRONINGEN - De Tweede Kamer komt dinsdag terug op het besluit om niet naar Groningen af te reizen voor een rondetafelgesprek. Met inwoners en belangenorganisaties in het aardbevingsgebied wordt bij nader inzien toch in de regio gesproken over het advies van de commissie Meijer.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10737753.ece/Tweede-Kamer-toch-naar-Groningen
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10737753.ece/Tweede-Kamer-toch-naar-Groningen