De Nederlandse Spoorwegen en andere spoorvervoerders rijden vrijdag weer hun normale dienstregeling. Donderdagmiddag werd het treinverkeer in Noord-Holland, Groningen, Friesland en Drenthe geschrapt wegens de zware storm. De risico's van bomen op het spoor, treinen of bovenleiding waren te groot.
via http://goo.gl/TMJjEZ