GRONINGEN - De gezondheidszorg is er niet beter van geworden en de kosten ook niet lager. Topman Jos Aartsen (foto) van het Universitair Medisch Centrum Groningen is uiterst kritisch over de stevige onderhandelingen tussen ziekenhuizen en zorgverzekeraars dit najaar. "Het leidde tot heel veel bestuurlijke drukte. Het is een enorm circus geweest, maar uiteindelijk zijn de resultaten teleurstellend."
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10727203.ece/Topman-UMCG-laakt-'circus'-zorgcontracten-
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10727203.ece/Topman-UMCG-laakt-'circus'-zorgcontracten-